Spor din pakke med DPD / PostNord

Hvor er min pakke?

1. Du har modtaget et sporingsnummer / DPD / PostNord -pakkeetiketnummer.
2. Du kan udfylde dit sporingsnummer / DPD / PostNord -pakkeetiketnummer på: https://www.postnord.dk/ - https://www.dpd.com/nl/nl/
3. Efter bestilling kan det tage et stykke tid, før denne funktion fungerer.
    Hvis du bestilte ordren efter kl. 12.00, er din sporing muligvis ikke aktiv før den næste dag. Kontroller igen en arbejdsdag senere.
4. Du skal nu kunne se, hvor din pakke er.
5. Du kan sende en e-mail til info@royalchristmas.nl med dit sporingsnummer i emnet.
6. Mail med e-mail-adressen på den leveringsadresse, der er angivet i ordren. Vi finder ud af det for dig og behandler din e-mail inden for 2 arbejdsdage.

Hvis du ikke har modtaget din ordre, mens sporing angiver "er leveret", skal du kontakte os inden for 2 arbejdsdage.
du skal altid svare til den angivne e-mail-adresse for ordren.

50 millioner kunstige Juletræer solgt siden 1936!